Cara Mudah Kuruskan Badan Tanpa Kos

7/10/2013 08:47:00 PG 8 Comments

 

Assalamualaikum dan salam ramadan semua,

Pagi ni aku ada terbaca berita dari yahoo entertainment dengan tajuk Kuruskan Badan Dengan Tidur Berbogel?.. nampak bunyi macam pelikkan.. tapi sejauh mana kebenaran dakwaan ini..

Cara mudah kuruskan badan

Sumber dari yahoo entertainment

Ada yang dah berjaya kurus dengan kaedah ni ke? Apa komen korang.. ada yang komen dalam ruangan berita tu katanya.. ni cara malas orang nak bangun pagi gi bersenam.. hehehe.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. haha..tak pernah cuba lagi nih..

    BalasPadam
    Balasan
    1. bulan puasa ni boleh cuba.. hahaha.. sekali terus terlajak bangun sahur.. sebab tidur syok

      Padam
  2. hahahahahaa... pelik sungguh!! hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah.. macam2 kajian orang buat sebenarnyakan

      Padam
  3. boleh la cuba. risau bahaya lain pulak datang...heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. bab yg lain datang tu bahaya.. hehehe

      Padam
  4. untonglah mencanak nanti mid payah plak
    dah lah blan poser ni
    ahahahhahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha yag tu bahaya.. sbb ni bulan puasa.. nak buat lepas puasa tidur mcm tu.. hehehe

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..