Macam Mana Nak Membesar Kalau Macam Ni

6/22/2013 10:01:00 PG 4 Comments

Sangat mencabar nak membesarkn anak ni.. lagi-lagi dalam bab nak bagi anak makan.. Susah benar anak aku ni nak makan.. Korang tengok gambar-gambar yang aku ambil tadi pagi..













Korang tengoklah gelagat anak aku kalau di bagi makan.. Dia boleh pulak buat main makanan dia.. Kalau macam ni bilalah nak membesar anakku..

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. Cuba bagi suplemen untuknya... topup dalam susunya.. boleh tengok pinned entri saya dalam blog.. Dulu anak saya pun mcm ni.. tapi skang alhamdulillah, dah semangat nak makan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah boleh cuba nanti.. terima kasih ye

      Padam
  2. seronok tengok anak2 membesar

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah bro.. macam nak tambah satu lagi ni.. hehehe

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..