Setahun 4 Bulan Dah Boleh Bagi Adik Ni

4/08/2013 07:55:00 PTG 3 Comments

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Pejam celik dah genap setahun 4 bulan usia si manja kami ni.. macam rasanya baru je semalam aku azankan telinga kanan dia dekat bilik bersalin..tup-tup dah boleh berlari sekarang ni.. sungguh cepat masa berlalu.. semoga terus sihat dan membesar menjadi anak yang soleh.. amin

Harraz 1 tahun 4 bulan 1

dah pandai nak baca buku…

Harraz 1 tahun 4 bulan 2

dah pandai ambilkan barang kalau kita minta..

Harraz 1 tahun 4 bulan 3

kalau berjalan.. macam-macam gaya dia buat.. hehehe

Harraz 1 tahun 4 bulan 4

handsome tak saya?

Harraz 1 tahun 4 bulan 5

dah pandai tengok iklan dekat tv.. lagi-lagi kalau iklan tu ada gambar baby atau kanak-kanak..memang di suka betul.. sanggup berdiri tak gerak-gerak tekun tengok iklan tu

Harraz 1 tahun 4 bulan 6

permainan jangan cakaplah dah penuh sebakul.. kalau umur sepuluh tahun rasanya mau penuh bilik tamu dengan mainan dia je.. hehehe

Harraz 1 tahun 4 bulan 7

tekun tengok iklan lagi..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. Balasan
    1. hanya merancang sahaja.. hehehe

      Padam
  2. boleh dah tu :) saya pulak lama sgt yg sulong nak dpt adik, jadi jelez pulak bila dah ada adik ni.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..