Ujian Darah.. Mungkinkah Aku..

11/05/2012 11:58:00 PG 2 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Bila sebut nak gi klinik atau hospital untuk buat pemeriksaan kesihataan macam-macamlah alasan yang aku bagi dekat cik isteri... Bila suka bertangguh penyudahnya yang derita diri sendiri juga...



Sampailah aku mimpi apa entah tetiba nak gi buat ujian darah ari sabtu lepas... Tapi gagal juga untuk buat ujian darah tu sebab terpaksa tunggu 2 jam untuk giliran aku.. Walhal perut dah sakit dek gara-gara tak makan langsung sejak jam 6.00 petang semalamnya..

Kecewa punya pasal terus balik dengan hampa... Terus cari kedai... Melantak puas-puas.. He3.. Balik je rumah terus aku termenung kejab.. Aku fikir Lebih baik aku gi juga buat ujian darah minggu ni... Lagi lambat lagi banyak masalah nanti... Huhu...

Jadi pagi ni dengan semangat berkobar-kobar terus pegi sekali lagi klinik yang buat ujian darah tu... Klinik tak buka lagi aku dah tunggu... Alhamdulillah aku orang kedua untuk buat ujuan darah tu..

Doktor kata khamis baru dapat keputusan... Tapi dalam hati aku... Aku dah boleh agak apa keputusan yang bakal aku terima... Kalau betul apa yang aku fikir tu.. Pasrah jelah... Sakit ni tak kira umur tua atau muda... Lepas ni... Nampak gaya banyak makanan yang aku boleh tengok je dari dimakan...

Kita tunggu jelah hasil ujian makmal tu nanti... Huhu...

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. InsyaAllah xdak apa2 tue... eyza pun aritu pergi buat ujian darah.. siap amik 4 jenis darah.. dan alhamdulillah, doktor cakap semua okey.


    p/s : lama xjenguk blog nie baru perasan ada perubahan skit kat header... cantik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. harapnya begitulah... tq.. header tu tukar sikit dulu berdua.. sekarang bertiga.. hehhe

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..