Kantoi Zaman Muda Remaja Aku

2/14/2012 04:20:00 PTG 7 Comments

 

Salam semua,

Nak tergelak aku tengok gambar lama ni.. setelah hampir 25 tahun boleh member aku gi post dekat facebook.. kalau korang nak tahu selama ni aku pun tak pernah tengok gambar ni… hahaha.

 mamek myvitrd

Cuba teka lokasi ni dekat mana?

@Malarang_kak apa yang sayang tengok sama dalam gambar ni.. dengan gaya abang ambil gambar sebelum ni… hahaha

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. ala yg mana satu kamu? yg cekak pinggang sebelah tue ker? ehehe...

    tue bukan dok atas keretapi ker?

    BalasPadam
  2. @misz_eyza : bukan cekak pinggang tu.. tapi tangan sebelah pegang dekat atas.. takut jatuh.. hehehe

    BalasPadam
  3. huhu.tgginya pakai suar waktu tuh

    BalasPadam
  4. hurm.... tak pun kat muzuim taiping nie.... cool - lawatan sambil blajar zaman skolah....

    BalasPadam
  5. Assalam...
    Ni mesti lawatan sambil belajar kan..

    BalasPadam
  6. alaaaa... ni kat muzium johor maaaa.. :)

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..