GIVEAWAY PURSE POLO by DARKBATMAN

4/05/2011 10:59:00 PTG , 4 Comments

Salam semua,

Kali ini aku nak join Giveaway ke-2 dari Darkbatman yang menawarkan hadiah Purse Polo.. rasa-rasanya kalau ada rezeki boleh aku hadiahkan dekat cik.pn malarang aku..hehehe


Giweaway yang pertama aku tak join sebab aku nak suruh cik.pn aku yang join.. mana tahu dia menang boleh hadiahkan dekat aku.. heheehe.. tapi takda rezeki.. kali ni aku pulak mencuba nasib.

Kalau korang nak join pon senang je.. cuma buat satu entri dengan tajuk seperti entri ni.. dah tu masukkan banner yang sama macam aku masukkan ni.. dah tu tag 3 orang .. mudahkan.. semudah makan kacang je..hehehe

So kali ni aku nak tag sapa ye.. oklah jom kita tengok sapa yang kena.


P/S : Tuah ayam nampak dikaki tuah kita sapa yang tahu.

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. pernah jadi ea? brapa lama tu br dpt check?

    BalasPadam
  2. Apa lagi masuk jangan tak masuk

    BalasPadam
  3. @miza yusof : jomlah join sama

    @athirah : haa pernah.. biasanya dekat seminggu dari awal bulan tu..

    @sharinginfoz : masuk bro..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..