Review : Lotion Mustajab

Salam pembaca semua,

Pagi tadi aku bawa isteri aku g jalan-jalan dekat pasar jumaat area pekan renggit. niat di hati saja nak g jalan-jalan je.. tapi tiba2 sampai satu gerai terpandang satu produk kesihatan keluaran Dunia Herba Marketing.. yang mana sebelum ni dah berkali-kali isteri aku menyatakan hasrat nak beli. Kebetulan aku dah jumpa terus tanya harga dah terus bayar..

Mesti korang tanya nak buat apa produk tu? ok ikuti penerangan dekat bawah ni


Kegunaan Lotion Mustajab

- Urutan seluruh badan
- Sakit otot dan sendir
- Membakar lemak, melangsingkan badan
- Kembung perut & sakit pinggang
- Mengurangkan selulit
- Sesuai untuk ibu lepas bersalin
- Melegakan sakit akibat senggugut
- Kegunaan seisi keluarga

Kaedah Pengunaan

- Sapu pada tempat yang bermasaalah
- Urut secara perlahan-lahan
- Boleh digunakan sekerap mungkin
- Tidak berminyak dan mudah meresap
- Untuk kegunaan luaran sahaja

AMARAN : "Losyen ini tidak sesuai untuk bayi"

P/S : ini bukan iklan berbayar, hanya untuk panduan bagi yang ingin mencuba membuang lemak-lemak dibadan

online counter

Tagged as : Tips menjaga kesihatan dan pelangsingan badan
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. Aku pernah guna dah losyen nie... sapu kat perut aku dan tepi pinggang yang sekarang nie dah ader skirt sket nie..ahaks... mula2 tu ok jer tapi lama sket panas la pulak...

    BalasPadam
  2. aku dengar panas juga.. tapi nak kurang boroi.. kenalah korban sikit.. panas pon belasah je dulu..hehehe.. @abu hang guna ada perubahan tak?

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..