Bangunlah Buffered Earningku

8/04/2010 04:10:00 PTG 2 Comments


Salam semua, dah hampir seminggu aku ditinggalkan oleh buffered earning nuffnang ni, tak tahulah bila dia nak balik semula dekat aku.

Aku rasa nuffnang macam merajuk je dengan aku.. apa lah salah aku.. mungkin sebab 2 tiga ari lepas visitor aku menurun kot sebab tak buat apa2 entri masa aku balik kg.

takpelah mungkin aku punya rezeki nak dapat BE yang baru belum ada lagi.. aku tetap setia menanti mu.

kepada yang sering datang blog aku n komen dalam entri2 aku ni.. aku ucapkan terima kasih atas kunjungan korang yang tak jemu2.

kepada yang datang mendownload juga akau ucapkan tq kerana mendownload drama2 popular dari TV3.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. hari tu pun majuk gak.ms trafik naik,ada 1 je.bila trafik slow,dia tmbah lg 1..mebi nak pujuk kot..hehe

    BalasPadam
  2. takpe..nuffnang ni manja sikit.. kalau pujuk2 dia bagi nanti...hehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..