Nuffnang Kotakan Janji

6/29/2010 06:26:00 PG , 8 Comments

Salam pagi semua, pagi2 ni aku tak nak cerita panjang .. cuma nak ucapkan terima kasih kepada pihak nuffnang sebab dah kembalikan status geli2 aku.. tq nuffnang.

sementara kepada pengunjung yang rajin klik iklan2 aku tq juga diucapkan kerana pagi ni semua jenis iklan aku mendapat 5 bintang seperti gambar dekat atas tu.. diharapkan dengan bintang2 berkelipan tu, pihak nuffnang lagi banyak bagi buffered earning dalam blog aku.

tq aku ucapkan kepada anda semua, teruskan blogging tanpa kenal erti putus asa.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. insyaallah.. rajin2 datang baca entri

    BalasPadam
  2. Hi, just reciprocating yr visit to my blog earlier. Following your blog now. Hope you can visit mine too.
    www.meoramri.blogspot.com;
    www.machinesforwar.blogspot.com

    NANG ME

    BalasPadam
  3. Wow.. tahniah. 5 stars tu..

    BalasPadam
  4. wow! semua bintang2 berkelipan. bintang Sya sentiasa 3 je semua posisi..hihu..

    BalasPadam
  5. aku pun dah 3 kali nuffnang tarik status Gliterati...namun mesti ada sebab musababnyer yang kita terlepas pandang...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..