Benarkah perempuan lebih kecoh dari lelaki

5/26/2010 08:38:00 PG , 6 Comments


Salam pagi semua, nampaknya 2 ke 3 hari ni aku letih sangat dekat opis. ni semua sebab kita orang tengah buat sales besar-besaran komputer2 terpakai kepada semua staf dan orang luar.


tu yang kalau korang persasan aku kurang buat entri, kalau ada pon tengah malam adalah satu entri kalau aku larat.


ok kita kembali kepada tajuk entri aku pagi ni.. emmm tentu ada yang tak setuju dekat luar sana bila aku mengatakan perempuan lebih kecoh dari lelaki.. betul tak orang lelaki .. sokong aku ye..


hahaha..pagi2 aku buka radio hot.fm aku terdegar topik ni.. yang mengatakan perempuan lebih kecoh dari lelaki, ni semua gara2 Fafau bising pasal FBI yang tak kemas kek hari jadi dia minggu lepas sampai hari ni, sampaikan kek tu yang berkulat & dikerumuni semut dalam konti..


memang tak dinafikan topik panas ni menarik ramai pemanggil dekat luar yang nak kata perempuan lagi kecoh dari lelaki.


sampaikan aku dengar ada sorang pemanggil perempuan cakap tak berenti dalam telefon g tahu Bos dia lelaki kecoh dekat opis.. sedar tak sedar dia yang buat panggilan tu lagi kecoh..hahaha..


ok kalau korang setuju dengan pandangan aku tu.. korang komen dalam ni.. kalau korang marah n tak setuju kaum perempuan boleh kasi pandangan juga.. kita jangan gaduh.. just sembang2 pagi je.. layan..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. ala..
    sbnr yer
    dua2 yg kecoh..
    mcm laki kalo btemu ngan geng die
    kecoh yer mngalahkn kite...
    mcm kite pon camtu gak...

    BalasPadam
  2. heheheh setuju ngan bintang hati.... same2 kecoh.... kalaupun pompuan lbh kecoh, mgkn jugak sbb lelaki....hikhikhik



    Nadia Ar-Rumaisha

    BalasPadam
  3. true, to the certain extent. haha

    BalasPadam
  4. so terbuktilah pompuan memang kecohkan..hehehe

    BalasPadam
  5. bergantung situasi sebenarnya klw nk kecoh pun...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..