Mesin Basuh Nazak... Oh Tidak...

9/14/2017 05:54:00 PTG 0 Comments

Menjangkau usia 8 tahun Mesin basuh separuh auto aku buat hal kali ke-2, 2 tahun yang lalu pernah buat hal juga tengah2 basuh motor berhenti pusing.. sekali check rupanya motor dah jem.. so penyudahnya pergi kedai Jalan Pasar area pudu beli sparepart dan repair sendiri.. 

Alhamdulillah sampai sekarang masih boleh mencuci..walaupun kekadang tak sekuat sebelumnya.. Tapi 3 hari lepas, lepas je nak cuci nak pindah ke pengering.. tekan butang kering tu.. takda apa respone macam sebelum ni.. senyap sunyi habis tombol tu pusing ikut waktu kering.. keluarkan baju masih basah lagi.. maknanya pengering tak berfungsi... huhu..

Lebih kurang macam nilah aku punya dekat rumah tu jenama Sharp separa auto


Penyudahnya perah pakai tanganlah satu-satu baju tu.. 

Disebabkan kami ni memang akan basuh baju 2 kali seminggu nak tak nak kena cari gantian baru untuk mudahkan kerja-kerja kami..

Dan keputusannya beli baru yang automatik sepenuhnya ... Hope yang baru ni dapat bertahan lama sikit.. kebetulan katanya jaminan untuk motor selama 11 tahun..

Selamat memulakan tugas anda ye mesin basuh.. 

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..