Rumah Transit 1Malaysia

4/16/2015 03:05:00 PTG 4 Comments

Satu inisiatif yang bagus untuk golongan bandar yang berpendapatan sederhana dan baru berkahwin untuk mendapat rumah sebagai tempat kediaman..

Rumah transit 1Malaysia berkongsepkan penghuni dikenakan sewa sebanyak RM250 sebulan selama 2 tahun sementara mendapatkan rumah tetap untuk didiami..

Info lanjut baca sini... http://www.kpkt.gov.my/kpkt_2013/program_kpkt/RUMAH_TRANSIT.pdf

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. dah ada rupanya rumah jenis macam ni.

    baru la aku tahu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya pun baru tahu tuan.. tu yg share.. sbb mana tahu ada yg tak mampu nak menyewa di KL ni.. boleh cuba appy rumah Transit ni

      Padam
  2. baguslah juga ada rumah macam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang bagus bro.. dapat bantu golongan kurang berkemampuan untu menyewa di ibu kota ni..

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..