Selamat Ulang Tahun Perkahwinan Yang ke 5 Tahun

12/19/2014 02:47:00 PTG 1 Comments

Alhamdulillah pejam celik.. dah genap 5 tahun bergelar suami dan bapa kepada seorang isteri yang baik hati dan seorang anak yang comel..

5 tahun pelbagai rintangan.. dugaan.. dan cabaran yang datang... alhamdulillah masih mampu mengatasi semua cabaran yang datang dengan bantuan dan sokongan orang yang tersayang..

Semoga dengan ikatan yang dibina ini akan kekal sampai ke syurga.. dan dapat diberi kekuatan dan kesabaran berpanjangan demi membimbing anak-anak menjadi anak yang soleh dan solehah... insyallah.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

1 ulasan:

  1. Sekejap ja kan masa berlalu bila bahagia... Itulah bila bekerluarga... sekejap je sathun dua,macam saya ni dah nak masuk 8 tahun... rasa tak sedar jer... sedar 2tgk anak sulong dah besar dah hehehe..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..