Demam Panas Datang Lagi

12/04/2014 06:54:00 PG 0 Comments

Semoga si comel kami cepat baik dari demam... semalam memang dah perasan masa dia tidur pasal apa dia bernafas macam orang selsema.. tapi paginya bangun tak demam lagi.. masih antar ke taska dia pagi tu..

Semalam bila cik isteri ambil katanya ok lagi... tup..tup  sampai umah je petang terus suhu badannya naik.. check guna penyukat suhu.. nampak tinggi 37°c... kadang-kadang sampai 39°c... malam terus bagi ubat...

Pagi ni nak bawak gi klinik dulu check.. cik isterilah pulak kena ambil cuti jaga dulu... esok kalau tak ok.. aku pulak ambil cuti... kena cuti bergilirlah jawapnya sebab hujung-hujung tahun ni.. cuti tinggal paras-paras hidung je...

Bulan lepas pun ada demam juga.. bila demam lama confirmlah badannya susut.. semoga si comel kami cepat sembuh..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..