Tayar Pulak Minta Duit.. Barai Duit Bonus

12/28/2013 06:46:00 PTG 3 Comments

Dugaan dihujung minggu... asalnya nak gi buat alignment tayar je... sekali check-check tayar depan sebelah penumpang koyak sebelah dalam pulak... mulalah keruk kepala yang tak gatal..



Risau sebab nak jalan jauh ari isnin ni.. terpaksalah juga tukar dengan tayar terpakai... nampaknya tayar depan dah dua-dua pakai 2nd hand...

Tahun depan kena kumpul dana tukar tayar barulah jawabnya... lagi pun dah lebih 2 tahun tayar tu... memang patut kena tukar sebab asik travel utara selatan setiap bulan.



Mungkin ada hikmahnya juga dapat tahu awal tayar dah rosak... kalau dibuatnya dekat lebuhraya tengah malam dia pecah lagi banyak cerita...

Nilah dugaan berkereta... hehe..

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. Pengalaman sya pkai tayar nipis mmg slalu ada mslah tayar bengkak/pecah

    BalasPadam
  2. tayar pulak.... dah kena korbankan sedikit untuk keselamatan jalanraya....

    BalasPadam
  3. tayar keta adik ngan kakak aku..memang aku selalu check. Diorang ni bukan leh percaya sangat bab jaga kereta nih..

    main bawa aje tau. grrr..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..