Maggie Kari Ketam Yang Sedap Tapi Mahal

12/27/2013 01:07:00 PG 2 Comments

Mungkin salah kami juga... sebab sebelum kami order maggie kari ketam tu kami tak check harga dulu.. sekali dia hantar bil..baru tahu mahal rupanya menu maggie kari kentam tu.. ketamnya kita boleh pilih nak ketam nipah atau bunga... aku dengan selamba je sebat nipah.. hehe





Cer korang teka... rasanya berapa harga menu Dekat atas tu... lokasinya di medan selera "Bucida Court Sungai Pencala"

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. betul tu bro... harga diorang ikut harga pasaran dan bekalan yang diorang dapat....

    BalasPadam
  2. kalau dapat dari seberang memang mahallah jawabnya.. tapi sedap bro.. hehehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..