Aksi Harraz Di Pejabat

12/02/2013 11:20:00 PTG 2 Comments


Ni baru anak sorang.. kalau 2 orang macam manalah gayanya aku nak buat koje.. hehehe... memang tak boleh buat kerjalah jawabnya macam ni... kena layan telatah si comel ni jelah..



Nilah rupanya simulasi bawa kereta... hehehe... cuma pasai apa sikecik tu dok peluk aku macam naik motor pulak.. hahaha



macam ye..ye.. je anak aku peluk aku.. padal hal tak pernah pun naik motor duduk belakang










Sebab tulah kalau hujung minggu bila aku duty aku tak bawa dia ikut gi opis.. kalau tak dia dulu nak buat kerja... hehehe
posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..