Teruja Bila Tengok Susu

10/21/2013 01:21:00 PTG , 0 Comments

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Macam mana cuti raya korang semua.. pastinya ramai yang dah start kerja semula kan lepas bercuti panjang.. macam kami sekeluarga baru je start kerja hari ni lepas seminggu cuti dekat kampung aku di Johor.

Oklah aku nak kongsi sekeping gambar masa dekat kampung hari tu..

Susu Anmum

longgokkan stok sample  susu anmum perisa madu..

Tengoklah gelagak anak aku bila tengok susu yang banyak depan mata.. kalau boleh dia nak baring atas susu anmum tu.. hehehe..

Mesti ada yang tertanya-tanya macam mana aku boleh dapat stok susu sample anmum yang sebanyak itu… hehehe.. jeng-jeng.. cuba teka.. :-)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 ulasan:

Jangan segan-segan bagi komen ye..