Salahkah Jika Aku Hanya Penjual Burger ???

10/08/2013 11:37:00 PG 7 Comments

 

Assalamualaikum..

Tengah-tengah aku godeh-gedeh fb aku.. ternampak satu audio perbualan yang dikongsikan oleh rakan fb tentang seorang penjual burger yang sedang dalam dilema yang mana tunangnya ingin memutuskan pertunangan dek kerana dia hanya penjual burger yang tiada masa hadapan menurut tunangnya..

burger banjir

kredit image : sini

Samada perbualan tersebut dirancang atau hanya lakonan pakcik tidak pasti.. tapi kalau benar ia realiti sangat sedih mendengarnya.. diharap penjual burger tersebut dapat buktikan pada bekas tunangnya tu satu hari nanti dia boleh berjaya macam RAMLY BURGER..

Nak dengar rakaman audio tu tengok bawah ni..

Sumber dari sini..

Senang sama senang.. susah sama susah.. tak ramai pasangan yang sanggup hidup dalam situasi susah sama susah.. time senang ramai kawan.. time susah semua rakan keliling hilang..

Syukur aku dapat pasangan yang sentiasa memahami situasi senang susah kami.. Terima kasih malarang kak

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. hurm..kadang kadang, orang cuma tengok luaran..padahal dalaman tak nak langsung dijeling.

    BalasPadam
  2. pernah dengar segmen Brader Love ni dulu. 2-3 tahun lepas kalo x silap. radio xfresh fm.. Hem masa sy bercinta dulu pakwe just pakai kete saga arwah bapaknya yg xde econ, yg asik rosak.. sekarng ni kami dah kawin alhamdulillah dah pakai kete besar yg ada econ. kadang kami g kedai pun naik lori (company) jek..hehe. sabar itu penting. susah dulu, senang kemudian. :)

    BalasPadam
  3. Ni segmen Brader Love kat xfresh fm.. 2-3 tahun dulu. dulu masa bercinta bf just pakai kete arwah ayah dia yg xde econ dan selalu rosak sana sini.. sabar jee lah masa tu. skng ni dah kawin pakai kete besar yg ada econ n jarang rosak. alhamdulillah. kadang ktorg kuar g sana sini pun naik lori (company) jerk.. apa nak malu.. hentam saja lahh. heheh.
    yg penting sabar. susah sekarang, senang kemudian. :)

    BalasPadam
  4. macam luahan kasih aje ni... hihihi

    BalasPadam
  5. tu la manusia . time susah mencari saya . bila berharta , tanya saya nak apa ? ... saya cuma nak balik RM saya jer ... ermmmm

    BalasPadam
  6. Dilema bagi lelaki juga yang masih belum berkahwin walaupun umur dah meningkat 30an

    BalasPadam
  7. Kesian dgn perempuan yang mata duitan, kalau perempuan macam tu.. kalau rasa nak laki kaya, patutnya tolong usahakan burger tu sama-sama. Bukan nak kerah korek duit je.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..