Kerana Bantal Busuk

10/05/2013 09:05:00 PG 8 Comments

Buat pertama kalinya anak aku mengamuk semalaman dek kerana kami ambil sarung bantal busuk dia untuk dicuci...

Dah bagi bantal yang lagi satu pun yang sama tak jalan juga.. Nak juga bantal yang lembik dia..



Kerana bantal busuk nilah kami berdua tak tidur dibuatnya.. Terjaga je terus jerit-jerit nak.. Nak... Nak... Pening kepala kami berdua..

Alhamdulilah dah nak masuk subuh baru lah dia boleh tidur lena sikit.. Mungkin dah ngantuk sangat kot..




Aku cakap dengan cik isteri.. Lepas ni takyah kita basuh bantal dia lagi.. Biar berulat pun takpelah.. Hehe..

Pagi ni bantal tu dah kering kami cubalah bagi semula.. Dah tak mau dah.. Mungkin bau busuk dah takda.. Kesian dia..

Apa pun satu perkembangan yang bagus dekat anak aku ni kau dia terperanjat je.. Terus dia sebut "Allah".. Alhamdulillah semoga jadi anak yang soleh.. Sejuk perut mama mengandungkan Harraz..

Bila anak mengamuk je.. Kekadang betul-betul menguji kesabaran kami berdua.. Banyakkan sabar je..

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. Balasan
    1. tq.. semoga kami sekeluarga terus diberi kesabaran..

      Padam
  2. ahhaa... saya pun dulu ada bntal busuk gak... kalau arwah mak saya basuh je mesti marah... dari sudut psikologi bantal dah ibarat senyawa dgn kita... something like that la... tapi kalau lain kali.. xpayah basuh.. cuma kerapkan jemur bawah matahari... so bakteria mati.. tapi bau masih ada lagi..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebelum ni ok je basuh.. tapi 2 hari lepas basuh.. betul2 mengamuk dia.. hehehe

      Padam
  3. proses tumbesaran mmg camtu ler ... sabarlah yer ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah kekadang menguji betul2 kesabaran

      Padam
  4. aishh..tak nak la plakk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bau tak sama lepas basuh bos.. tu yg taknak siap campak lagi.. hehehe

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..