Honda City Promotion – September 2013 | Rebate RM8000

9/02/2013 01:13:00 PTG , 2 Comments

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Sejak sebulan dua ni.. honda makin rancak dengan promosi mereka.. kalau sebelum raya banyak showroom Honda bagi rebate RM8000 untuk model City dan nampaknya promosi rebate tersebut masih diteruskan untuk bulan september pulak.. memang betul-betul buat promosi habis..

Adakah disebabkan oleh faktor harga murah Jazz CKD ni.. menjadikan harga honda city pun terpaksa diturunkan?

Bagi yang nak beli atau tukar kereta baru tu.. inilah peluang yang korang boleh ambil.. beli kereta time ada rebate.. sekurang-kurangnya beli kereta dah tak payah nak keluarkan duit muka 10%.. jimat bukan.

 

HONDA City Rebate

Nak rebate RM8000 Boleh rujuk SINI..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. perghh...untung giler ni..

    BalasPadam
  2. besar rebat ni, waktu yang sesuai beli bagi perminat honda city.

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..