Berbuka Dengan Bubur Lambok Pak Hassan Kg Baru

7/13/2013 07:03:00 PG 3 Comments

Alhamdulillah semalam petang dapat juga rasa bubur lambok pak Hassan Kg. Baru.. Selalunya kalau gi beli kena beratur panjang.. Tapi aku semalam takyah beratur sebab ada rakan opis yang gi beli lebih dan aku beli dekat dia je.. Hehehe..

Menu lain semalam adalah popia basah... Rasanya boleh tahan juga...

Yang ni wajib ada.. Kurmalah.. Yang ni aku ambil dekat surau IJN masa lepas solat Jumaat.. Masa tu ada orang sedekah kurma dekat jemaah surau.. Semoga terus dimurahkan rezeki orang yang amal jariah ni..

Yang ni pulak apa kes... Hehehe.. Harraz pun tengah buka puasa dengan laksa johor.. Laksa johor ni menu mama harraz... Harraz makan spegeti dia je...
Published with Blogger-droid v2.0.10

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. Nampak sedap popia basah tu hehe

    BalasPadam
  2. bubur lambuk time bulan pose mmg lain istimewa die wpn kite bole dpt time bkn bln pose.. x sbr nak dpt bbr lmbk kt sini gak

    BalasPadam
  3. salam ramadan
    ingatkan ambil yang free kat kampung baru tu

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..