Demam Pertama Untuk Tahun 2013

5/04/2013 02:53:00 PTG 3 Comments

Setelah sekian lama tak demam baru hari ni si Harraz ni demam.. Kalau tak silap untuk tahun 2013.. Nilah kali pertama dia demam..



Mama dia cakap.. Masa gigi nak tumbuh tak demam pulak.. Gigi dah banyak dah tumbuh atas bawah..

Mungkin juga sebab dia nak belajar bercakap kot... Sebab dua tiga menjak ni asik nak kena layan bersembang...

Harap-harap tak lamalah demamnya.. Sebab esok aku kena duty untuk PRU13.. Nampak gaya mama dialah kena jaga sorang-sorang dekat umah..

Kalau anak nak pandai bercakap memang demam ke.. Hehehe

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tq2.. semoga esok semua berjalan dengan baik..

      Padam
  2. selamat bertugas..kejap je tu demam..demam PRU kot..hehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..