Anak Buat Perangai Depan Pintu

5/27/2013 10:22:00 PTG 4 Comments

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Sekarang Harraz dah pandai kalau nak jalan.. dia dulu akan pergi depan pintu untuk tunggu kita orang.. kalau lambat je bukak pintu.. macam nilah perangai dia..

Harraz meragam 1

Boleh pulak dia terbaring depan pintu tu guling-guling.. anak bertuah daddy betul..

Harraz meragam 2

merengek-rengek nak suruh bukak pintu cepat-cepat..

Harraz meragam 3

tengok tu dia gelakkan kita pulak tu..

Harraz meragam 4

hai.. dah pandai tunjuk 1 Malaysia pulak.. hehehe..

Semakin hari semakin bijak sangat anak bujang aku.. kalau bab mainan tu.. selagi dia tak tidur memang janganlah nak gi kemas mainan dia.. memang dia akan sepahkan satu rumah punya..

Alhamdulillah dah pandai main sendiri sekarang ni… dah mula ada beberapa perkataan yang jelas keluar dekat mulut dia.. macam.. “bukak”… “susu”…. “Taknak”…. “mama”… “yah yah”.. gigi pun dah banyak yang tumbuh..

Semoga Harraz terus jadi anak yang soleh dan bijak satu hari nanti.. Amin..

Cuma ada sedikit sedih.. tadi gi jumpa doktor buat rawatan sakit belakang.. doktor tak bagi aku dukung anak aku naik tangga buat sementara waktu ni.. selagi muscle dekat belakang belum sembuh.. kalau boleh dia memang tak bagi langsung aku dukung dia.. sebab dia kata nanti lagi lambat sembuh sakit belakang tu..

Sekarang ni kenalah bergilir-gilir dukung dia naik tangga.. sebab kesian juga dekat cik malarang.. dia pun tak larat juga nak dukung harraz naik tangga sampai tingkat 4.

Harap-harap cepatlah sikit baik sakit belakang aku ni.. lepas ni kena buat 4 kali lagi Physiotherapy.. tadi dah buat untuk yang pertama kali.. Menggeletar tangan bayar sebab tak cover dek insurans..

Oklah nanti aku sambung lagi pasal rawatan yang aku buat tadi.. nak rehat dulu.. Doktor tak bagi aku duduk lama sebenarnya.. bila dah sakit ni.. macam-macam benda tak boleh.. sabar jelah mungkin ini semua dugaan kami sekeluarga..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. penting jugak ada medical coverage ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang penting bro.. Aku punya insurans cover untuk warded je... Outpation tak cover... Lps ni kalau nk beli insurans kalau ada coverage outpation baru beli..

      Padam
  2. laaaaa... sampai camtu yea harraz.. hehee.. makin bijak. btw bro, semoga cepat sembuh sakit bro tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq bro.. sekarang ni kena buat physiotherapy je dulu.. kalau dah ok baru leh aktif blogging semula.. :-)

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..