Wordless Wednesday #24 | Cium Diri Sendiri

1/09/2013 10:59:00 PG 10 Comments

 

Assalamualaikum & salam sejahtera,

aksi depan cermin 1

Cium Diri Sendiri

Apa rasa cium diri sendiri ye?

aksi depan cermin 2

aksi depan cermin 4

Macam nilah rupanya kot kalau harraz ni kembar.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. hehe harraz mesti ingat ada orang serupa macam dia kat depan tue...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah.. kalau org2 tua tak bagi budak2 main dengan cermin.. katanya risau kalau budak nanti tengok air dalam sungai tengok dia nampak wajah dia dia terus terjum dekat sungai tu sebab nak peluk wajah dia.. tu org2 tua ckplah..

      Padam
  2. hahaha..budak2, pelik tengok diri dia ada dua

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang betul2 siap dia gelak sendiri lagi tengok muka dia dalam cermin tu.. hahaha

      Padam
  3. Balasan
    1. belum lagi.. dah setahun 1 bulan masih belum ada tanda2 nak berjalan.. huhu.. ada tips ke?

      Padam
  4. hahahaha.dia geram la tu..hehehehe

    BalasPadam
  5. harraz mesti feeling dia ada kembar.huhu

    BalasPadam
  6. mesti time tengok cermin tu daya imaginasi tengah tinggi....

    BalasPadam
  7. dia macam jumpa kawan baru aje. hehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..