Perkembangan Terbaru Harraz 2013

1/02/2013 07:57:00 PG 4 Comments

Assalamualaikum & salam sejahtera,

Tak sia-sia mama belikan hadiah harraz walker ni.. sekarang dah ada perkembangan dah.. dah pandai tolak sendiri walker tu.. sikit-sikit dah pandai pusingkan sendiri.. tak sabar daddy nak tengok harraz berjalan tanpa walker ni.. bulan ni dah nak masuk 1 tahun 1 bulan..

 

Punyalah seronok dia tolak dekat umah mertua ni.. kalau dekat rumah ruang tamu kecik je.. tapi dekat umah mertua ni luas sikit.. puas dia tolak walker tu..

Pejam celik nanti tahu-tahu anak dah besar dah tu masuk pulak fasa seterusnya hantar gi sekolah.. hari ni sekolah dah start.. adik-adik semua selamat memasuki alam persekolahan semula setelah lama berhoneymoon ye.. :-)

Pastinya ayah aku dekat kampung sebuk semula hantar adik-adik aku ke sekolah.. kalau korang nak tahu dah lebih 30 tahun ayah aku hantar adik-adik aku kesekolah bermula dari aku dulu.. tiada sebarang rungutan dari ayah.. ingat adik-adikku semua.. walau dibumi mana korang memijak.. sekaya mana korang sekali pun sekarang ni, kalau bukan kerana ayah hantar kita semua kesekolah kita tah tahu kita dimana sekarang ni.. Terima kasih ayah.. Pengorbanan seorang ayah pasti tidak akan aku lupakan..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. Hehehe...soon Harraz walk without the walker. Sabar yer papa =)

    BalasPadam
  2. nanti kalau dah boleh berjalan, puas le kita nak kejar

    BalasPadam
  3. hahahaha..tergedik2 dia tolak benda tu,hahahaha..comelnya...hehehehe

    betul tu bro... dan... walau seburuk mana mak ayah kita, jangan sesekali kita membenci mereka.. kerana mereka adalah dua insan yang membesarkan kita sedaya upaya mereka.. balaslah segala jasa mereka sementara masih ada masa ni.. :)

    BalasPadam
  4. anak lelaki ada yang cepat berjalan ..ada yang lambat
    nanti bila dah dapat kaki..tak terkejar kamu tau

    elok gak ada walker camni..dia leh praktis.

    tak tertunai hasrat dihati nak gi penang cuti sekolah..mcm-mcm yang terjadi

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..