Gambar Kebakaran Ehsan Ria Condominium Petaling Jaya

12/06/2012 04:35:00 PTG 11 Comments

 

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Lebih kurang jam 2.30 petang tadi dapat call dari wife katanya satu condominium depan opis beliau terbakar.. sekali aku check rupanya Ehsan Ria Condominium dekat Petaling Jaya yang terbakar.. memang aku selalu lalu dekat condo tu bila antar cik isteri gi keje.. kalau tak silap condo tu betul2 depan rumah Datuk Sharifah Aini..

Samada ada kemalangan jiwa atau tidak masih tidak dapat dipastikan.. tapi ada berita yang telah dilaporkan disini..

Dekat bawah ni ada 6 keping gambar kebakaran Ehsan Ria Condominium yang telah berjaya diambil oleh rakan cik isteri.

P1050115

P1050113

P1050114

P1050116

P1050117

P1050118

Terima kasih kepada En.Razak (TNB Jalan Timur) yang sudi berkongsi gambar kejadian yang berlaku..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

11 ulasan:

  1. wah bagus dpat gambar camni..ada yang meninggal ker idak ek?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rasa yg kehilangan jiwa takda...

      Padam
  2. OH,Its very unhappy picture.As we know that Fire is the rapid oxidation of a material in the exothermic chemical process of combustion, releasing heat, light, and various reaction products.

    BalasPadam
  3. bahaya betul.. apa lagi kebakaran tu terjadi kat rumah yang tinggi.. macam manalah nak selamatkan diri kalau yang terbakar tingkat bawah? macam mana orang kat tingkat atas tu ye? dengan asap tebal tak boleh bernafasnya..

    BalasPadam
  4. MCm mana nak padam tu klo rumah tinggi mcm nih kan.

    BalasPadam
  5. kebakaran di tempat tinggi cukup berbahaya kepada anggota bomba... mohon vote G+1 kembali - tq

    BalasPadam
  6. alhamdulillah takde kemalangan jiwa ye. tengok asap ngeri jugak

    BalasPadam
  7. Nice formative and informative!The idea is drawing the ire of the local hospitality industry, which for years has complained about creeping tax rates on hotel rooms.

    BalasPadam
  8. Unit tu terbakar dipercayai disambar petir. 2nd floor penthouse hangus, tapi 1st floornya ok. Unit under renovation, so x ada mangsanya

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..