Durian Crepe vs Durian D24

11/26/2012 09:14:00 PTG 4 Comments

Sana sini duk cerita pasal Durian crepe ni... Aku belum berpeluang nak rasa lagi keenakkan durian crepe yang di gembar gemburkan tu.



Tapi kalau durian D24 memang dah selalu dah rasa.. Minggu ni je dah 2 kali aku beli D24 ni... Ada rezeki lebih teringin nak makan beli jelah...





Khas untuk cik isteri dan Harraz... makan sampai kenyang.. Kalau korang di beri pilihan korang nak durian asli atau Crepe?

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. pilihan saya tentulah durian. tapi kalau makan banyak takut panas badan ;)

    BalasPadam
  2. saya nak cuba hasilkan sendiri lah durian crepe ni

    BalasPadam
  3. tak sedap laaa bro.. tak sedap kalao bro tak hantar sedozen ke rumah aku.. hehhee

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..