Aksi Naik Motor Sambil Bogel - 18sx

11/01/2012 02:31:00 PTG 7 Comments

 

Assalamualaikum & salam sejahtera semua,

Rasanya-rasanya ada tak orang naik motor sambil Bogel? kalau korang google tajuk dekat atas tu memang ada beb.. hahaha.. gila punya orang yang buat aksi ni.. tapi kali ini aksi bogel atas motor ni.. aku yang terakam sendiri masa cuti dekat kampung hari tu..

3 keping gambar berjaya dirakam… jeng.. jeng…

>

>

>

>

>

>

>

>

Mana gambarnya ni… amboi-amboi mentang nak tengok gambar tak pakai baju ni.. laju je korang scroll dekat bawah ye… sabarlah sikit… hehehe.

<

<

<

<

<

<

<

<

Aksi_Bogel_Atas_Motor_Superbike 1

Aksi pertama berjaya dirakam..

Aksi_Bogel_Atas_Motor_Superbike 2

aksi kedua berjaya dirakam.. siap toleh lagi.. hehehe

Aksi_Bogel_Atas_Motor_Superbike 3

Adik aku yang lelaki cakap.. kalau nak tengok muka pak mertua aku.. tengok muka Harraz sebiji macam muka pak mertua aku.. hehehe.

Nilah dia aksi bogel atas motor yang digayakan oleh Harraz.. hehehe.. cuba dah besar nanti buat aksi macam ni.. mau semua anak dara lari tutup mata… hahaha..

P/S: Kalau anak kecil yang buat gaya macam ni.. nampak comel.. tapi kalau blogger yang dah berumur macam yang dia ni.. korang rasa macam mana, sanggup tengok tak?.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. tajuk yang bijak.... dan seperti biasa harraz jadi model utama....hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasalah anak akan jadi mangsa.. hehehe

      Padam
  2. Kalau budak kecik buat comel je. kalau yang besar buat.. kurang comel..

    BalasPadam
  3. hahaha..tipah tertipu..mesti trafik meletup untuk entri ni..hehehe

    entry terbaru : Update Android JellyBean 4.1.1

    BalasPadam
  4. haha..mesti lari jika bukan anak kecil yang buat aksi ni..

    BalasPadam
  5. haha. tajuk ni boleh jadi SEO nih.hikhik

    BalasPadam
  6. kalau blogger tu buat macam ni, rasanya sangat2 comel.hehehhehe

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..