Siapa lagi Berat Perempuan Atau Tong Gas

10/10/2012 09:00:00 PG 4 Comments

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Bila aku fikir-fikir balik betul juga apa yang gambar dekat bawah ni ceritakan.. tapi kenapa ye.. adakah semua kerana CINTA?

Dukung Anak Dara

Cinta punya pasal semua indah.. kentut yang busuk pun dikatanya wangi… lautan api sanggup ku renangi.. cubalah berenang dekat lautan api kalau betul.. ada berani.. hehehe.

Cinta sebelum kawin dengan selepas kawin sangat berbeza.. mana yang indah, sebelum atau selepas kawin?

Apa kata korang?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. Lebih baik cinta lepas kawin kot...hehe...sekadar pendapat :)

    BalasPadam
  2. Kalau dah cinta, yang berat jadi ringan....

    BalasPadam
  3. soalan tu susah nak dijawab... bercinta sebelum kawin dah merasa...tapi bercinta selepas kahwin tak pernah rasa lagi..hehe

    BalasPadam
  4. cinta lepas kahwin itu lebih baik dari cinta sebelum kahwin yang mendatangkan dosa zina...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..