Anak Aku Termakan Tikus

10/06/2012 11:28:00 PG 8 Comments

 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Sapa yang geli dengan tikus.. angkat tangan cepat… korang tengok dekat bawah ni.. selamba je Harraz gigit tikus dekat bawah ni.. hehehe

Harraz makan tikus 1

Harraz tengah gigit tikus putih..

Harraz makan tikus 2

Lapar ye.. sat lagi daddy bagi makan spageti ye..

Harraz makan tikus 3

Makin besar macam-macam gelagat anak ni.. lagi 2 hari cukup 10 bulan usia si harraz ni.. gigi atas bawah dah tumbuh.. sapa nak kena gigit hulur jari dekat sini.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. owhh... gigi dah tumbuh yea.. nanti boleh la cuba makan nasi briyani ayah atau laksa mak yea...heehhehe

    BalasPadam
  2. hahahahaha.. tajuk betul2 suspen..ingat betul2 termakan tikus tadi.hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. He3.. Kalau betul2 mkn tikus teruk aku kena mrh dgn tok dia nanti

      Padam
  3. I feel so excellent after studying this things because i have got some useful details here.In upcoming i want more things same type of resources material.

    BalasPadam
  4. lahhh...ingt kan betul termakan tikus td... terkejut betul.

    BalasPadam
  5. lu bikin saspen je daddy harraz.. hheheehee

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..