Dugaan Di Pagi Rabu

9/05/2012 07:07:00 PG 15 Comments

Salam semua,

Semoga cik malarang cepat sembuh... Huhu.. 3 hari muntah-muntah dan sakit perut yang amat sangat.. Penyudahnya terus kena tahan di wad... Hope esok dah boleh keluar...
Published with Blogger-droid v2.0.6

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

15 ulasan:

  1. tersalah makan ke tu ? semoga cepat sembuh isterinya tu.harraz tu siapa jaga?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Malam ni cik malarang akan bermalam dekat hospital sorang2.. sebab org lelaki tak boleh nak jaga.. lagi satu ada anak kecik.. Harraz malam ni saya jaga.. kena banyak benda belajar malam ni.. nak masakkan makanan harraz untuk bagi pengasuh.. huhu

      Padam
  2. alahai siannye. hmm harraz mau dpt adik ke?

    BalasPadam
  3. kesian...moga cepat sembuh yer... banyak2kan minum air kosong

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq.. sekarang makan sikit je muntah.. tu yg badan jadi lemah.. masukkan dekat wad dia bagi air nampak ok sikit tadi.. hope esok dah boleh balik umah

      Padam
  4. semoga cepat sembuh

    ker harrazz nak dapat adik baru

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah.. ramai pulak yang doakan nak dapat adik baru ni.. hahaha.. rasanya belum lagi kot.. hehehe

      Padam
  5. la terus kena admit ker? agaknya badan cik malarang dah terlalu lemah kot tue yg admit. apapun semoga cepat sembuh yer.

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang badan dia lemah sangat sebab tak makan.. makan je terus muntah.. tapi tadi dah masukkan air tengok macam dah ok sikit

      Padam
  6. insyaAllah tak apa kot bro..
    mlm nie jaga Harraz sorang jaa.. welcome to d club.. aku dalam seminggu wajib 2 mlm kena jg anak..

    BalasPadam
  7. adoi..siannya.. semoga dia cepat sembuh ye bro.. amin

    BalasPadam
  8. sorry to hear that, semoga cepat recover

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..