2 Batang Gigi Yang Merbahaya

9/17/2012 10:08:00 PG 5 Comments



Menjerit dia aku paksa tunjuk gigi nak tangkap gambar.. He3

Jangan kacau saya nanti saya gigit baru tahu... Sejak si Harraz ada gigi dah tak berani nak hulur jari dkt mulut dia.. Hulur je confirm dia terus gigit.. He3.

Tengah tunggu gigi atas pulak tumbuh ni...

posted from Bloggeroid

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

5 ulasan:

  1. wah sat jer harraz dah naik 2 batang gigi ekk...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah hari tu sebatang je selang 2 minggu naik sebatang lagi

      Padam
  2. hehehe.. bahaya tu.. kalau lah tenaga dia kuat, boleh putus jari tu..hehehe

    BalasPadam
  3. aku gigit karang!!! hahahahaa...

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..