“Payment Advice” Menceriakan Pagiku

8/07/2012 06:25:00 PG 27 Comments

 

Salam ramadhan semua,

Email yang memang ditunggu-tunggu dari awal bulan lagi dan muncul pagi ni.. Alhamdulillah bila baca je email tu.. terus tersenyum sendirian dalam bilik.. hehehe.

Nuffnang Payment Advice

Sempat si isteri tegur.. patutlah mandi dengan siap-siap awal sangat.. hehehe.. semangat lain macam pagi ni.. Rezeki bulan puasa dan insyaallah akan dibahagi-bahagikan bersama family dan saudara mara di hari raya nanti.. :-)

Terima kasih Nuffnang sebab menceriakan pagiku.. geng-geng yang lain mesti ramai yang senyum juga pagi ni.. terutama Tokey Unifi & Duta Ikea.. :-)

Semoga pagi korang semua seceria diriku juga.. :-)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

27 ulasan:

  1. daddy harraz nak bg wit raye... yeehaaa!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rezeki kena bagi2.. baru leh tambah berkat.. hehehe

      Padam
  2. daddy harraz nak bg wit raye... yeehaaa!!!

    BalasPadam
  3. terus check kita punya jugak. Alhamdulillah, boleh laa buat topup kuih raya :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah terus tambah koleksi kuih raya ye.. hehehe

      Padam
  4. saya pun tersenyum juga sebab dapat e-mail yang sama :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah ramai yang senyum rupanya.. orang gomen 9hb akan senyum juga.. hehehe

      Padam
  5. yeyy dapatlah guna duit tue buat belanja raya yer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah boleh buat tambang utara-selatan @ selatan utara

      Padam
  6. alhamdulliah akak pun dapat gak walaupun tak sampai 4 angka kali ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah kak yang penting saya punya kuih raya siap tau kak.. hehehe

      Padam
  7. semalam public holiday... kalau tak cek dah sampai hari kan... hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah minggu ni sampai kot

      Padam
  8. saya masih peram lagi dalam akaun nufnang :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah mesti dahbanyak ni peram lama2

      Padam
  9. Tahniah ye...

    Dapat $$$ siapa tak ceria kan :)

    Boleh guna untuk belanja raya nanti :D

    BalasPadam
  10. tahniah...
    bkn senang nk dpt tuh bro
    rezeki bulan puasa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah.. insyaallah ada usaha adalah rezekinya.. ;-)

      Padam
  11. continue to check we have also. Praise be to Allaah laa top up cake for you: p

    BalasPadam
  12. yey..ada org nak belanja berbuka puasa...

    BalasPadam
  13. wah semua orang2 nuffang boleh tersenyum lebar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah ada rezeki sikit2 bro..

      Padam
  14. mesti ramai yg tak sabar nih...

    BalasPadam
  15. huh, ramai yang dapat duit raya ehh..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..