Dah Pandai Memanjat Pulak Anak Bertuah Aku Ni

8/29/2012 12:11:00 PG 19 Comments

 

Salam semua,

Harraz Memanjat 1

Tengah aku dok layan berita dekat TV sekali aku toleh budak tembam ni dah ada bertengek tersenyum-senyum keriangan atas sofa tu.. entah bila masa di naik aku pun tak perasan.

Risau takut-takut dia jatuh tergolek, terus aku cakap dengan cik malarang baik turunkan Harraz tu.. tak lama lepas aku turunkan dia panjat sekali lagi dekat sofa.. tapi kali ini cik malarang berjaya merakam aksi-aksi merbahaya Harraz ni.

Cer tengok dekat bawah ni…

Harraz Panjat 2 Harraz Panjat 3Harraz Panjat 4 Harraz Panjat 5

Tengah-tengah panjat sempah toleh pulak tu dekat mama dia..bertuah betu punya anak ni..

Harraz Panjat 6 Harraz Panjat 7Harraz Panjat 8 Harraz Panjat 9

Tak lama dekat atas sofa tu dia turun sendiri pulak…

Harraz Panjat 10 Harraz Panjat 11

Akhirnya Harraz berjaya mendaki dan menurun dengan jayanya..

Harraz Panjat 12 Harraz Panjat 13Harraz Panjat 14 Harraz Panjat 15

Kalau tadi dia panjat sofa.. tapi kali ni dia berdiri pulak dekat katil tempat dia tidur.. risau takut-takut dia terjun pulak nanti.. nak tak nak terpaksalah juga aku turunkan kebawah sikit katil si comel ni..

Harraz Panjat 16

Cak..cak.. punya seronok harraz ni… tengok gaya macam nak terjun je..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

19 ulasan:

  1. heheh.. tak lama lagi dah boleh jalan la tu.. hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tulah rasanya terus jalan ni.. gigi pun dah start tumbuh sebatang..

      Padam
  2. bagus2... ni kalau dia aktif ni, otak bijak nanti bila da besar ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin.. amin.. mudah mudahan bro..

      Padam
  3. semart la dia, pandai naik turun sendiri. bijak,bijak :)
    tp time2 gini kne salu pantau, risau gak nanti jatuh katil pulak. xmau,xmau =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tulah memang kena pantau sekarang ni.. pantang tengok cable semua nak di jilatnya

      Padam
  4. Balasan
    1. betul sangat tu.. sejak masuk usia 8 bulan lebih ni.. aktif dia lain macam..lagi2 lepas baik dari sakit hari tu.. minum pun dah kerap dan kuat

      Padam
  5. amboi harraz semakin aktif yer...hati2 bro takut dia jumpa apa2 benda kat lantai dimasukkan dalam mulut jer.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tq ye bagi kad raya dekat Harraz.. :-) memang dah selalu jumpa benda asing masuk dalam mulut.. selamat cepat diselamatkan.. hehehe

      Padam
    2. ehh ada terima ekk hihi lupa dah pasal kad raya tue sebab tawakal jer antaq alamat opis cik malarang huhu

      Padam
  6. Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? hik3...mesti ikut papanya ni....

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha mungkin kut.. dulu dekat kg. daddynya suka panjat pokok.. dekat bandar pokok kurang so anak panjat katil dengan sofa je.. hahaha

      Padam
  7. dah semakin cergas la si Harraz nie yea.... tapi pipi tembam tu yang maintain je kan....geram la tengokkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. pipi tu yg selalu jadi mangsa kena cubit dengan gigit

      Padam
  8. tak lama lagi, dah dapat kaki.. fuuuhh.. penat kejar beb! hehehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. lepas ni kena berlari2 anak dalam rumahlah beb.. hehehe

      Padam
  9. Kena lebih berhati2 & berwaspada lepas ni. Kalau tak jatuh takpe tapi kalau jatuh..alahai kesiannya Harraz nnt.

    BalasPadam
  10. haha chumel gila laahh harraz...terrer dia panjat2

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..