Belum Raya Lagi Kukiss Kakinakl dot com Dah Licin Sebalang

8/18/2012 12:31:00 PG , 6 Comments

 

Salam ramadhan semua,

Memang kalau dah namanya kukiss sedap, tiga ke empat balang pun boleh habis sebelum raya.. Selamat 2 balang lagi cik malarang dah sorok jauh-jauh dari pandangan aku.. hehehe.

Ni merupakan kali pertama aku membuat tempahan kukiss raya dengan kak ina.. kalau sebelum ni mamat ni menjadi pelanggan tetap beliau.. katanya penangan kukiss sedap tu yang menyebabkan dia tak putus-putus order.

Cookies Raya Kakinakl 1

Masih tertanya-tanya adakah kukiss ini ditaja oleh astro?

Jadi aku pun nak rasa juga betul ke kukiss tu sedap sangat.. so kebetulan nak raya ni terus order beberapa balang yang mana sebahagian aku hantar ke johor dan sebahagian aku nak bagi ibu mertuaku.. baki aku nak makan sendiri dekat rumah.. oppssss taklah untuk jamuan tetamu yang datang beraya nanti.. hehehe

 

Cookies Raya Kakinakl 2

Cookies Raya Kakinakl 3

Ternyata tidak mengecewakan aku.. mula-mula rasa sebiji.. seterusnya ambil sebijik lagi.. sampailah tengok2 kukiss dalam balang tu tinggal separuh.. hahaha.. yang boleh aku katakan kukiss dari air tangan kak ina memang sedap.. rugi sapa tak rasa.. hehehe

Cookies Raya Kakinakl 7

Antara kelebihan kukiss ini adalah dipenuhi dengan cip coklat serta rasanya yang ranggup

Cookies Raya Kakinakl 4

Cookies Raya Kakinakl 5

Bermula dari mencuba sedikit sampaikan sekarang dan habis satu balang kukiss yang dibeli dari KakinaKl.com..

Apa yang boleh aku katakan kukiss ni memang sedap.. sekali cuba nak berkali-kali.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. wah.. kalau da cenggitu gayanya, memang sedap tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang tidak dpt d nafikan kesedapannya... He3

      Padam
  2. saya pun order.. baru dapat tadi.. sedappppp..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Serius memang sedap bro... Ingat lepas raya nanti nk order lagi... Untuk mkn sendiri... He3

      Padam
  3. simpan sikit bro, nanti nak pi makan rumah bro

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bol3h3.. Mai dtg umah ye.. Insyaallah habis order lagi..he3

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..