Tatapan Rindu Buat Ibu Mertuaku

7/24/2012 10:19:00 PG 14 Comments

 

Salam ramadhan semua,

Gambar dibawah ni khas buat tatapan ibu dan ayah mertuaku di Penang bagi melepaskan rindu pada cucu tercinta.. :-) serta pada family aku di Johor..

Tahun ni Harraz nak beraya dekat mana? raya Penang atau raya Johor?.. kalau tanya cik malarang dah tahu jawapanya.. hehehe

Biarkan gambar sahaja yang bercerita…

harraz comel 1

harraz comel 2

harraz comel 3

harraz comel 4

harraz comel 5

harraz comel 6

harraz comel 7

harraz comel 8

harraz comel 9

harraz comel 10

harraz comel 11

Ending… terus teriak lepas kena nyakat dengan daddy.. hehehe.. cian dia..

Bila balik koje penat-penat tengok muka anak terus rasa lega..

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

14 ulasan:

  1. Comelll ;)


    Kalau balik Penang roger2 la MJ ;)
    Boleh beraya ;D

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyallah kami sekeluarga cuti seminggu dekat penang.. jemputlah mai..

      Padam
  2. ololoo terubat rindu mak mertua :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. hope terubatlah rindu ibu mertua saya.. kesian.. selalu menangis rindukan cucu.. huhu

      Padam
  3. whoaaa.. mak mertua baca blog menantu... sempoi laaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha.. tu yang kena tulis baik2 tu.. hehehe

      Padam
  4. iyer la cucu sulang mereka kan? mesti rindu punyer...

    cian harraz kena sakat dgn daddy dia..mula2 muka ceria kemain pastu trus nangis ekk..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tiap2 hari kena nyakat.. kalau dia nak meniarap kita bagi dia baring.. so nangislah dia.. hehehe

      Padam
  5. ya Allah..labuhnye pipi diaaaa... comel comel.. :)

    BalasPadam
  6. NICE baby i like this and preety child.

    BalasPadam
  7. ya robbi tombamnye dia, gebu2 apam pipi dia Harraz nih!!! ni bukan je mertua tgk geram, pembace pon geram berkoyan2!! :))

    BalasPadam
  8. tembam tol pp harraz ni..so thun ni braya kt penang le bro..penang-johor, utara-selatan tu..heheh

    BalasPadam
    Balasan
    1. nampak gaya macam tulah bro.. Utara dulu baru selatan.. tahun lepas dah selatan baru utara.. hehehe

      Padam
  9. Waaahhh pipinya.. semangat! :p

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..