Letih Sangatlah Tu

7/31/2012 09:29:00 PG 6 Comments

 

Salam ramadhan semua,

Harraz Tidor

Letih sangat ni.. sebab bangun seawal jam 4.00 pagi nak siapkan juadah bersahur aku dengan cik malarang.. hehehe.. sepatutnya mama dia yang letih sebab bangun pagi-pagi nak masak.. tapi si comel ni pulak yang terlebih penat..

Macam tulah gaya tidur tadi pagi masa bawa gi umah pengasuh.. selalu mesti dia terjaga je time bawa gi umah pengasuh.. tapi tadi pagi.. usik-usik pun dah tak jaga dah.. :-)

Nilah penghibur kami berdua dekat umah kalau malam.. orang lain nak sahur dia pun bangun nak sahur juga.. penyudahnya apa lagi kena bergilirlah jaga time sahur.. :-)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

6 ulasan:

  1. hehe harraz pun nak bersahur dgn mama dan papa dia...

    awal keluar rumah pengasuh yer? tgk gelap jer lagi tu huhu..

    BalasPadam
  2. dia puasa penuh tak bro? he he..

    BalasPadam
  3. comel!!!!
    (ishk... ni yg rindu kat anak ni dah la budak tu x sehat sgt..rase nak balik rumah skrg gak.. huhuhu)

    BalasPadam
  4. join makan sekali tak. kesian dia mesti penat sangat tu :)

    BalasPadam
  5. yelah. mana aci kalau dia tak sahur. haha..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..