Kubu Tentera Jepun

7/14/2012 09:56:00 PTG 4 Comments

 

Salam semua,

kubu tentera jepun 1

Time hati senang ni.. dia akan main sendiri.. dalam kawasan kubu dia..

kubu tentera jepun 2

Macam tahu-tahu je daddy nak ambil gambar dia..

kubu tentera jepun 3

memulakan langkah nak melangkah keluar dari kubu..

Ada macam kubu tentera jepun tak? hahaha.. ni semua gara-gara tak nak bagi si Harraz ni merangkak masuk bawah meja.. terpaksalah aku buat kepungan dengan bantal.. so kalau dia nak main guling-guling dia main dalam tu jelah..

Sebenarnya si comel ni baru je lepas bertenang selepas mengamuk lebih sejam.. bagi minum tak nak.. bagi makan tak nak, bagi mandi pun nangis.. tukar pampers lagilah siap bergusti lagi dengan aku.. hahaha..

kubu tentera jepun 4

Nak tahu macam mana dia boleh bertenang.. lepas je aku bagi minum susu terus dia terberak.. lepas tu barulah boleh tengok dia senyum.. rupa-rupanya si tembam ni.. sakit perut nak berak rupanya.. apalah daddy dengan mama.. itu pun tak faham ke.. hehehe.

Memang kena banyak sabar betul nak melayan kerenah anak ni.. semoga aku dengan cik malarang terus di beri kesabaran membesarkan anak kami yang comel ni.. insyaallah

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. hahahaha.. kubu tentera jepun??hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak nak berperang dengan daddynya ni..

      Padam
  2. Tomeynye.. Daddy dia kurung yer.. Ciann..

    BalasPadam
  3. sejam mengamuk, kesian. nak berak tapi tak lepas pulak yer, sapu minyak(dah lupa pulak nama minyak,lam tak pakai...heee)

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..