Eyriqazz vs Denaihati Peserta Guna Bomoh

7/17/2012 03:33:00 PTG , , 8 Comments

 

Eyriqazz vs Denaihati apa perkembanganya ye? rasanya ada yang masih bersemangat nak meneruskan cabaran sampai ketitisan air peluh terakhir dan tak kurangnya juga ada yang macam dah kurang bersemangat macam aku ni.. hehehe.

Bomoh Eyriqazz vs Denaihati

kredit : google “sekadar gambar hiasan”

Rasa-rasanya ada ke bomoh yang sanggup tolong untuk untuk contest Eyriqazz vs Denaihati ni? hehehe.

Jangan cuba buat kerja-kerja khurafat ni ye.. kalau nak menang sekali pun janganlah sampai guna khidmat bomoh ye.. ingat lagi aku masa final Euro 2012 ari tu aku dengar dekat berita sampai ada penyokong yang guna khidmat bomoh Voodoo untuk menangkan pasukan pilihan mereka.. itu macam pun ada juga ye.. hehehe.

Aku percaya semua peserta guna cara baik punya nak menang.. betul tak.. hehehe.. aku saja buat lawak.. manalah ada orang guna bomoh untuk menang contest SEO ni.. hehehe

** Yang belum join jangan lupa ye mencuba nasib di Eyriqazz vs Denaihati

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

8 ulasan:

  1. I heard the news until there is a close supporter of Voodoo shaman who use services to menangkan team of their choice .. Nobody is the kind of ye .. hehehe.

    BalasPadam
  2. hehe agak2nya ada ker yer org guna bomoh semata2 nak menang contest nie...cabaran yg sanagt sengit

    BalasPadam
  3. Aku tak join lagi...
    tengah kumpul strategi.. he he..

    BalasPadam
  4. ada sesiapa yang nak dapatkan khidmat bomoh siam untuk contest ni, sila hubungi aku... wwakakakakaa

    BalasPadam
  5. hahahha...memacam...kalau betul ada yang guna bomoh tak tahu la daku...hahahhah

    BalasPadam
  6. Boleh pulak pakai bomoh? Menteranya macammana.hehehe

    BalasPadam
  7. hahahahahaha.. sampai nak kena pakai bomoh tu mintak simpang la..hehehe

    BalasPadam
  8. ade ke yang nak cuba bomoh SEO...he he

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..