Alhamdulillah Dah 7 Bulan Masa Untuk Belajar Merangkak

7/08/2012 10:18:00 PG , 4 Comments

 

Salam semua,

Genap usia Harraz hari ni 7 bulan.. dalam tempoh 7 bulan ni harraz dan pandai nak merangkak.. kalau kasi baring confirm asik nak meniarap dah tu mulalah nak merangkak dekat satu rumah..

Lepas ni dia akan tolong mop kotoran satu rumahlah jawabnya.. hehehe

Harraz belajar merangkak 1

kalau sebelum ni tak nak bagi keluar dari kasawan permainan dia aku kasi bantal keliling toto tu.. tapi nampaknya benteng yang aku buat tu dah tak bermakna sebab dia dah pandai nak panjat bantal tu.. bijak-bijak anak daddy dengan mama ni.. hehehe

Harraz belajar merangkak 2

yaaa harraz berjaya lepasi halangan daddy …duppp… terus jatuh tergolek2 atas karpet.. memang lasak betul anak aku ni.. ikut perangai sapa ni? hahaha

Harraz belajar merangkak 3

tak nak bagi dia keluar kawasan permainan tambah satu tingkat lagi bantal… tapi dia rempuh juga…

Harraz belajar merangkak 4

penat ni nak panjat.. harraz nak ambil nafas dulu…

Harraz belajar merangkak 5

dan akhirnya.. berjaya dia pecahkan lagi benteng pertahanan yang daddy buat.. namapak gaya tak boleh nak biar dah anak main sorang-sorang macam ni.. mau dia masuk bawah kerusi semua nanti.. hehehe

Jom layan video harraz merangkak mengejar remote astro

* abaikan suara-suara nakal dalam video ni ye.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

4 ulasan:

  1. tu dia daddy harraz buat benteng punya lah banyak hihi...

    BalasPadam
  2. chumel dowh anak ko, nak2 pulak jenis tembam. bila tah nak ketemu harraz

    BalasPadam
  3. suara nakal siapa tu? haha..

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..