Aksi Buas Di Ranjang

6/05/2012 10:09:00 PTG 10 Comments

 

Salam semua,

Pernah tengok aksi buas diranjang? sebelum tu jangan risau aksi-aksi ni takda unsur-unsur 18 tahun ke atas.. sebab yang beraksi buas diatas ranjang ni adalah yanag berumur 18 tahun kebawah..

Jom layan aksi buas anak aku semasa tidur.. sebelum tidur cantik je tidur teratur.. tapi bila bangun pagi je.. mak ai bersepah bantal dekat keliling katil.. hehehe.. selamat daddy & mama dia tidur sopan.. hehehe

Aksi buas diranjang 3

Ni gaya tidur paling sopan kot.. tapi bila pagi macam-macam gaya Harraz buat.. hehehe

Aksi buas diranjang 5

ni gaya tidur bersepah.. bantal semua entah kemana lagi selesa dia tidur takda bantal kot..

Aksi buas diranjang 4

Ni harraz tidur atas katil dia.. entah bila pulak dia peluk bantal.. padahal masa dia tidur tu bantal semua dekat tepi..

Aksi Buas Di Ranjang 1

Ni pulak aksi gaya meniarap.. ni dirakam masa balik kampung.. mula-mula susah nak tidur.. sekali dia meniarap terus tidur sampai pagi macam ni.. hehehe

Aksi Buas Di Ranjang 2

Aksi gaya tidur terkangkang dalam kereta.. ni aku ambil masa ontheway balik johor minggu lepas

Paksu Harraz

Sapa lagi handsome paksu atau harraz (adik aku yang paling bongsu)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

10 ulasan:

  1. macam2 aksi ada ya, yang penting tidur lena....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul bro yg penting dia boleh tidur dgn lena.. Kalau tak daddy dgn mama dia yg tak boleh tidur..ha2

      Padam
  2. anak ko dah besar nanti..mesti dia marah ko. haha..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahhaa... daddy harraz simpan sebagai memori.. =)

      Padam
    2. Betul2 sebagai koleksi petibadi... Nanti dia dah besar nk tunjuk dkt dia.. He3

      Padam
  3. amboihh... macam-macam aksi ada.. hehehehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha2 bukan senang nk buat aksi2 tu..

      Padam
  4. ala..la la la.. comey dan tembamnyaa.. nanti dia tidur pusing 360 darjah.. kekekekekekee...

    BalasPadam
  5. Paksu Handsome macam Harraz,hehe..

    BalasPadam
  6. comelnya anak kalian ni =) berkat BF kot ye...alhamdulillah..tahniah..smg membesar dgn sihat n kuat =)

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..