Dah Takda Kerjalah Ni!

5/07/2012 04:41:00 PTG 19 Comments

 

Salam semua,

Bila dah busan.. nilah jadinya mulalah buat perangai pelik-pelik… korang rasa sapa punya tapak kaki ni?

Tapak kaki Comel tak.. kaki saya..

Nota : sekadar entri kosong sahaja… semoga korang enjoy hari ni.. mood nak menulis takda… macam nak berehat sebulanlah dari menulislah.. boleh tak?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

19 ulasan:

  1. whoishh..comel sungguh..hiks..

    BalasPadam
  2. wah..bagi tapak kaki arini ek bro..ehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebagai simbol supaya kita tidak d pijak dan di tindas.. He3

      Padam
  3. Hurmm... bro nak buat macam SUTERABLOGGER ke...tak boleh kot sebab bro kan DUTA CELCOM... hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. He3... Dutalah sgt... Nk bersara jd duta dh bro... Tumpu pada keluarga je

      Padam
    2. alaaaa.. rileks laaa bro.. boleh tumpu nyer

      Padam
    3. :-) insyallah2 selagi ada kawan2 datang sini.. hehehe

      Padam
  4. tanda kenangan kat mana tue?

    BalasPadam
  5. aku rasa ni kerja je jai ni..dia memang suka buat kerja2 pelik2 ni...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha2... Tsk pasai2 jejai jd mangsa..he3

      Padam
  6. atas mesin photocopy?? hahahahadu hayyy

    BalasPadam
    Balasan
    1. ingat aku yang nak berdiri atas mesin tu.. mau pecah nanti.... so anak akulah jadi mangsa.. hehehe

      Padam
  7. kaki kan ko baru tahu....hehhehe

    BalasPadam
  8. hehehe.. kaki anak rupernye.. terkejut jugak tadi..muehehe

    BalasPadam
  9. boleh buat papan tanda amaran " dilarang pijak" apa je...

    BalasPadam
  10. Berpijaklah di bumi nyata..hehee :)
    Mmg kiut tapak kaki nie ;)

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..