Apa Yang Menarik Di Plaza GM Klang

5/14/2012 10:41:00 PTG , 7 Comments

 

Salam semua,

Hujung minggu lepas sempat aku bawa cik malarang gi ronda-ronda dekat Plaza GM Klang.. sebenarnya memang dah lama dia asik ajak gi tempat tu.. cuma aku je yang kekadang malas nak jalan jauh-jauh so asik tertunda je.. dah kebetulan aku tak koje hujung minggu lepas terus aku ajak dia gi Plaza GM tu.. nak tengok sendiri apa yang menarik dekat situ.

Plaza GM Klang 1

Rupa-rupanya Plaza GM dengan Jaya Jusco Bukit Tinggi dekat je… sampai-sampai je memang ramai sungguh orang sampaikan tempat parking pun penuh.. rupa-rupanya bangunan Plaza GM yang baru tengah dibuat disebelah.. boleh tahan besarnya.. entahlah berapa tingkat.. hope lepas ni takda masalah parking lagilah kot..

Plaza GM Klang 2

Plaza GM ni terkenal dengan jualan murah & jualan gudang.. memang banyak sangat pakaian, alat permainan kanak-kanak.. cenderhati dan pelbagai lagi yang dijual dekat sini.. pendek kata bawa je duit.. hehehe

Plaza GM Klang 3

Yang ni memang kesukaan cik malarang lah ni… kedai tudung banyak gila.. korang pilih je mana yang cantik … kalau nak ambil borong buat berniaga pun boleh.. pilih punya pilih ada juga yang cik malarang berkenan.. aku cakap kalau dah berkenan beli je.. hehehe.. termakan racun aku.. dia beli juga.. hehehe..

Plaza GM Klang

Ni pulak adalah mainan untuk Harraz yang aku belikan dekat Plaza GM tu.. bantal ulat.. hehehe.. bukan mama dia je dapat tudung anaknya pun dapat juga… setiap kali tidur dia suka sangat peluk bantal ulat dia tu.. makin bertambah banyak dah mainan anak aku ni.. cukup setahun mau kena sediakan bakul macam ni.. hehehe

Kalau korang nak tahu apa yang dijual di Plaza GM ni sesekali ada masa free datanglah ye sendiri.. yang penting bawa wang sahaja.. hehehe

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

7 ulasan:

  1. makin debab yer harraz...hehe lama udah tidak menjenguk wajah harraz kat sini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pipi makin tembam.. cuma sekarang dah mula main2 kalau minum susu.. asik tak habis je.. hehehe

      Padam
  2. hahahaaaa.. best bantal ulat tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. bantal ulat tu kalau harraz tak guna .. mama dia pun leh peluk sekali.. hehehe

      Padam
  3. menarik juga tu n ramai juga orang shopping kat situ.

    BalasPadam
  4. Sya pon trgin gak nk g.ni trlanjur brda d gmah kakak sya yg brhmpiran dkt gn GM blh lh OTW nk alik gemas t sya sngah jap.insyaallah

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..