Puting Susu Terkoyak

4/11/2012 02:27:00 PTG 2 Comments

 

Salam semua,

Goncang punya goncang sekali aku dengar bunyi macam meletup.. emmm aku dah terfikir bunyi apa pulak tu.. habislah kali ni.. takkan rosak lagi kot.. terus aku picit puting susu tu.. apa lagi benda yang aku jangka akhirnya benar-benar terjadi.. huhu.. puting susu dah terkoyak… ohhh tidakkkkk..

Puting susu berlubang

Masak aku aku kena marah dengan cik malarang ni.. “Maafkan abg sayang sebab buat puting susu tu berlubang”.. terus aku menuju ke wife yang tengah pump susu… puting susu dah terkoyak syg!.. abg dah rosakkan sebab terbasuh dengan air panas..

Sebelum ni memang dah rosak satu dekat rumah.. cuma aku tak tahu puncanya.. rupanya mungkin sebab aku basuh dengan air panas kot puting tu.. huhu.. mana aku tahu yang puting takboleh basuh dengan air panas.. adehhhhhh..

Botol  susu even

Nampak gaya kena beli lainlah puting susu ni.. selamat wife jadi agen menjual produk-produk Avent ni.. so dapatlah beli dengan harga murah sikit…

Belajar dari kesilapan hope tak berulang lagi lepas ni… selamat ada backup botol susu lain.. kalau tak mau menjerit anak aku nanti nak minum puting susu dah rosak.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. hehe... alamak bro.. susah juga ye menjadi seorang bapa nie.. xpe.. lama2 ok la tu buat susu anak. good father bro :D

    BalasPadam
  2. bljar dr pglman kan,untung Harraz dpt mak&ayah yg penyayang...:))

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..