Thursday, April 19, 2012

My #toshibaultrabook lebih ringan daripada …..

 

Salam semua,

Masih ingat tak lagi entri yang pernah aku buat sebelum ni berkenaan Model terbaru keluaran Toshiba iaitu Toshiba Portege Z830 Ultrabook.. kalau tak penah baca sila baca dilink tersebut ye.

toshiba-portege-z830-ultrabook_01_thumb[7]

Kebetulan buat masa sekarang ni pemilik blog Denaihati sedang membuat satu contest berkaitan Toshiba Portege Z830 Ultrabook ni.. dan rasa rugi pulak kalau tak join..

Apa yang perlu dibuat hanya jawab soalan mudah yang diberikan.. dan ini adalah jawapan dari aku..

My #toshibaultrabook lebih ringan daripada Bet Ping Pong..

Ping-Pong-Paddle-4255

kalau tak percaya saksikan video dibawah ni.. yang mana blogger sedang bertanding bermain ping pong menggunakan Bet dari Toshiba Portege Z830 Ultrabook.. jadi mesti korang dah fikirkan.. pastinya Toshiba Portege Z830 Ultrabook sangat ringan sampaikan boleh digunakan untuk bermain ping pong..

 
Nilah pertama kali aku tengok orang main ping pong guna Ultrabook..hehe.. oklah kepada yang nak turut serta join contest ni.. sudi-sudikanlah berkunjung ke blog Denaihati.. ingat tarikh tutup  pada 11.59pm, 23/4/2012.

8 comments:

  1. wahh bestnya kalau dapat sebiji kan.. apa-apa pun semoga berjaya ye bro

    ReplyDelete
  2. good luck bro.... tapi kalau NN buat tournament ping pong okey gak kann...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok gak tu bro.. cuma aku tak pandai main ping pong..hehehe main ping pong dalam handphone pandailah.. hehehe

      Delete

Jangan segan-segan bagi komen ye..

Artikal Terdahulu

Catatan Popular Bulan Ini