Video Mimpi Hisap Susu

3/19/2012 12:20:00 PTG , 9 Comments

 

Salam semua,

Jangan risau entry ni tiada unsur kelucahan.. hanya sekadar pengkongsian gelagat si comel semasa tidur yang sempat aku rakam masa cuti dirumah mertua minggu lepas.

Pernah tengoh tak baby bermimpi hisap nenen.. kalau tak pernah cuba korang tengok video ni ye..

P/S : Abaikan suara-suara sumbang dibelakang video tu ye.. hehehe

Walaupun kena usik dengan anak-anak saudara.. si comel ni tetap cool dengan tidur lena.. macam nilah rupanya anak kalau dah penat.. kena kacau macam mana pun dia buat tak tahu je..

Note : Video ni sekadar suka-suka sahaja dan sebagai koleksi simpanan untuk tatapan si comel bila dah besar nanti.. ;-)

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

9 ulasan:

  1. hehehe,lwk je,smpai mimpi2 nenen mak dia ye..hehe

    BalasPadam
  2. bam bam nye baby awak.. anyway enjoyed the video...

    BalasPadam
  3. hhoho
    that action also happened to my son.
    mimpi nenen, siap senyum2 lagi. ade masa ketawa pulak.

    BalasPadam
  4. Aku geram kat pipi harraz nie.. ha ha hha..

    BalasPadam
  5. HIHI cian dia kena cubit pipi....


    salam prknalan :)

    BalasPadam
  6. Daddy dia lg geram... Kekadang gigit2 pipi gebu tu.. He2

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..