Selesai Sudah Semuanya

3/13/2012 12:23:00 PG 2 Comments

Salam semua,

Alhamdulillah aku dah sampai semula dekat rumah petang tadi.. Walaupun dalam perjalanan pulang boleh dikatakan hujan sepanjang jalan bermula dari ipoh sampailah ke rawang.

Syukur alhamdulillah 3 majlis penting sepanjang 5 hari cuti aku telah selesai dengan sempurnanya.



Badan masih letih lagi.. Macam biasalah sampai umah tadi 4 kali juga aku naik turun tangga bawa barang kami sekeluarga naik rumah. Bila rumah takda lif macam nilah gayanya.. Tapi takpelah boleh juga aku execise naik turun tangga ni.

Oklah mata pun dah berat ni.. Cik malarang dah sampai bulan.. Si comel pun baru je lepas susukan sambil tidur..



Giliran aku pun nak beradu juga... Selamat malam semua... Zzzzzzzzzzzz.

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. Penat kenduri ye bro...
    Balik tadi jam tak? aku balik hari ahad baru nie jam jugak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah semalam tak jem bro.. mungkin sebab isnin kot.. tapi sepanjang jalan hujan

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..