Mood Nak Balik Kampung

3/07/2012 12:20:00 PTG 2 Comments

 

Salam semua,

Hari ni mood nak menulis takda.. sebab roh dah sampai kampung (Penang)… jasat je masih dekat KL ni.. hehehe.. mood nak cuti  panjang lagi.. jangan jelous ye.. bos dah luluskan cuti aku.. so takda dakwa dakwi ye lepas ni.. hehehe.

Muhammad Harraz Fahim Yang Comel

Macam ni ke rupa muka aku masa kecik ye.. rasanya macam lain je… tiap-tiap hari aku renung muka anak aku ni.. bila nak tukar jadi muka macam daddy dia.. korang rasa boleh ke? hahaha..

Semua orang cakap muka copy paste mama dia.. so daddy dia jelouslah… hehehe.

Dah sebulan Harraz ni berpisah dengan tok ayah & tok ibu dekat penang.. mesti dia orang dah rindu ni.. takpe-takpe.. sabar ye ibu & ayah.. kurang 24 jam lagi insyaallah kami akan sampai.. doa-doa je semuanya selamat.

Esok 8hb Mac masuk usia si comel ni 3 bulan dah tu nak gi cucuk & timbang lagi.. rasa-rasanya cuba korang teka berapa berat si comel ni sekarang?

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

2 ulasan:

  1. 4.5kg ada kot. selamat bercuti panjanglah bro.

    BalasPadam
    Balasan
    1. esok kita tahu keputusannya.. hope bro denaihati tepat meneka.. hehehe..

      Padam

Jangan segan-segan bagi komen ye..