Jangan Menangis Lagi Sayang

3/23/2012 04:50:00 PTG , 3 Comments

 

Salam semua,

Salah satu cara yang aku buat sekarang kalau boring-boring atau tension-tension aku layan tengok video-video gelagat anak aku yang dekat rumah..

Kekadang comel juga tengok Harraz ni kalau nangis.. ni kira nangis-nangis manja.. Jom layan video 3 minit ni… Kalau korang boring tengok… pangkah je ye.. hehehe

Video diatas hanya untuk koleksi peribadi kami sekeluarga…

Myvitrd

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

3 ulasan:

  1. ne bukan nanges ne, ne dia berborak la...mengadu mcm2 kat kita...hehehe, anak kwn saya mcm ne kalau ngan bapak dia... Pas bapak dia balik mandi, mkn, start main ngan amani, mcm ne lah...mcm mengadu....hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah mcm ye gaya baby mengadu..he2

      Padam
  2. ko tunggu laa sikit hari lagi.. dah besar sikit harraz ni, haaaaa, sibuk nak melayan keletah bercakap.. hehhee.. btw, ini sweet moment bro.. simpan untuk tatapan masa depan.. :)

    BalasPadam

Jangan segan-segan bagi komen ye..